Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 29022 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 29022 FEBI BILSTEIN

29022 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
43.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

6PK2398, 6PK2399, 6PK2400, 6PK2401, 6PK2402, 6PK2403, 6PK2404, 6PK2405, 6PK2406, 6PK2407, 6PK2408

numer części:

29022

dostawca:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 2403
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,245
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816290223

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 29022 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK2403) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C219), E T-MODEL (S211) 1.9D-5.5 10.96-

Pasek klinowy wielorowkowy 29022 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 29022 producenta FEBI BILSTEIN

VOLKSWAGEN

059903137H, 06E903137AC, 06E903137E, 06E903137K, 59903137H, 6E903137AC, 6E903137E, 6E903137K

AUDI

059903137H, 06E903137AC, 06E903137E, 06E903137K, 59903137H, 6E903137AC, 6E903137E, 6E903137K

MERCEDES-BENZ

0019931896, 0039937296, 0159972592, A0019931896, A0039937296, A0159972592

SKODA

059903137H, 59903137H

CHEVROLET

96628779

OPEL

096628779, 4803451, 96628779

numery OEM:
AUDI      059 903 137 H
AUDI      06E 903 137 AC
AUDI      06E 903 137 E
AUDI      06E 903 137 K
AUDI      59 903 137 H
AUDI      6E 903 137 AC
AUDI      6E 903 137 E
AUDI      6E 903 137 K
MERCEDES-BENZ      001 993 18 96
MERCEDES-BENZ      003 993 72 96
MERCEDES-BENZ      015 997 25 92
MERCEDES-BENZ      A001 993 18 96
MERCEDES-BENZ      A003 993 72 96
MERCEDES-BENZ      A015 997 25 92
OPEL      096628779
OPEL      48 03 451
OPEL      96628779
SKODA      059 903 137 H
SKODA      59 903 137 H
VOLKSWAGEN      059 903 137 H
VOLKSWAGEN      06E 903 137 AC
VOLKSWAGEN      06E 903 137 E
VOLKSWAGEN      06E 903 137 K
VOLKSWAGEN      59 903 137 H
VOLKSWAGEN      6E 903 137 AC
VOLKSWAGEN      6E 903 137 E
VOLKSWAGEN      6E 903 137 K
CHEVROLET      96628779

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 29022 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.