Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » OM 512/2 filtron wix

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy OM 512/2 FILTRON WIX

OM 512/2 Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy FILTRON WIX
filtron OM 512/2
Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy OM 512/2
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

OM 512/2

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 149
średnica zewnętrzna [mm] 60
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 18
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 18
nr EAN 5904608035127

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy OM 512/2 FILTRON WIX

Filtr hydrauliki układu kierowniczego pasuje do: DAF CF, CF 85, XF 105, XF 106; IVECO STRALIS I, STRALIS II, S-WAY, TRAKKER I, TRAKKER II, X-WAY; MAN TGS I, TGS II 1DB2022-1NA06-XF355M 04.96-
numery OEM:
DAF      185 5687
DAF      2027058
IVECO      42568992
MERCEDES-BENZ      000 460 42 83
MERCEDES-BENZ      000 466 29 04
MERCEDES-BENZ      A 000 460 42 83
MERCEDES-BENZ      A 000 466 29 04
VOLVO      20580233
VOLVO      21519716

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy OM 512/2 FILTRON WIX w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.