Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy |
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału | 28 |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
Średnica przegubu [mm] | 112,0 |
Długość [mm] | 34,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą |
otwór Ø [mm] | 10,20 |
Ilość otworów | 6 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 96,00 |
Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
Nowa część | |
nr EAN | 4019064146407 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 304556 GKN (LÖBRO)
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
2H0498103, 7L0407331A, 7L0498103, 7L0498103A, 7L0498103AX
2H0498103, 7L0407331A, 7L0498103, 7L0498103A, 7L0498103AX
95534990200, 95534990201
AUDI | 2H0498103 | |
AUDI | 7L0407331A | |
AUDI | 7L0498103 | |
AUDI | 7L0498103A | |
AUDI | 7L0498103AX | |
PORSCHE | 95534990200 | |
PORSCHE | 95534990201 | |
SEAT | 7L0407331A | |
SEAT | 7L0498103 | |
SEAT | 7L0498103A | |
SEAT | 7L0498103AX | |
SKODA | 7L0407331A | |
SKODA | 7L0498103 | |
SKODA | 7L0498103A | |
SKODA | 7L0498103AX | |
VOLKSWAGEN | 2H0498103 | |
VOLKSWAGEN | 7L0407331A | |
VOLKSWAGEN | 7L0498103 | |
VOLKSWAGEN | 7L0498103A | |
VOLKSWAGEN | 7L0498103AX |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 304556 GKN (LÖBRO) w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 304556 GKN (LÖBRO):
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.