Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 24 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56,00 |
obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym |
Średnica przegubu [mm] | 81,00 |
Długość [mm] | 104,8 |
Wymiar gwintu | M10x1.5F |
Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
Nowa część | |
nr EAN | 4019064151906 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 305174 GKN (LÖBRO)
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1306055, 1306057, 1306775, 1306777, 1360388, 1360389, 1420577, 1420578, 1446221, 1446225, 1446232, 1446235, 1474431, 1474438, 1493004, 1493012, 3M513A327AA, 3M513A327AB, 3M513A328AA, 3M513A328AB, 3M513B436BAC, 3M513B436BAE, 3M513B436BAF, 3M513B437BAC, 3M513B437BAE, 3M513B437BAF, RM3M513A327AB, RM3M513A328AB, RM3M513B436BAD, RM3M513B437BAD
FORD | 1306055 | |
FORD | 1306057 | |
FORD | 1306775 | |
FORD | 1306777 | |
FORD | 1360388 | |
FORD | 1360389 | |
FORD | 1420577 | |
FORD | 1420578 | |
FORD | 1446221 | |
FORD | 1446225 | |
FORD | 1446232 | |
FORD | 1446235 | |
FORD | 1474431 | |
FORD | 1474438 | |
FORD | 1493004 | |
FORD | 1493012 | |
FORD | 3M51 3A327 AA | |
FORD | 3M51 3A327 AB | |
FORD | 3M51 3A328 AA | |
FORD | 3M51 3A328 AB | |
FORD | 3M51 3B436 BAC | |
FORD | 3M51 3B436 BAE | |
FORD | 3M51 3B436 BAF | |
FORD | 3M51 3B437 BAC | |
FORD | 3M51 3B437 BAE | |
FORD | 3M51 3B437 BAF | |
FORD | RM 3M51 3A327 AB | |
FORD | RM 3M51 3A328 AB | |
FORD | RM 3M51 3B436 BAD | |
FORD | RM 3M51 3B437 BAD |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 305174 GKN (LÖBRO) w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 305174 GKN (LÖBRO):
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.