Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Furgon (B906) 316 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) (2009.03-???) 163km » 5DA 358 057-251 hella
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Furgon (b906) 316 Cdi 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) (2009.03-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 057-251 HELLA

5DA 358 057-251 Cewka zapłonowa HELLA
133.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 057-251

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
zastąpiony przez 5DA 358 057-831
Sposób montażuprzykręcany
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
nr EAN4082300703887
Status produktu: Normalny
zastąpiony przez 5DA 358 057-831

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 057-251 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: MITSUBISHI CARISMA, COLT V, LANCER VII, OUTLANDER I, SPACE STAR 1.3/1.6/2.0 05.96-12.13
numery OEM:
MITSUBISHI      MD361710
MITSUBISHI      MD362903
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 057-251 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 057-251 HELLA:

Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.