Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo V70 I (875, 876) 2.4 Turbo (1996.04-2000.12) 193km » 8AC 355 384-341 hella
wybrany samochód: 
Volvo V70 I (875, 876) 2.4 Turbo (1996.04-2000.12) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 384-341 HELLA

8AC 355 384-341 Zacisk hamulca HELLA
257.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8434

numer części:

8AC 355 384-341

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyLUCAS-TRW
parzyste numery artykułów8AC 355 384-331
Techniczny numer informacyjnyAC8434
nr EAN4082300414141

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 384-341 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      4100100Q0B
NISSAN      4100100QAF
NISSAN      7701051808
OPEL      4414022
OPEL      4418033
OPEL      5542081
OPEL      9199254
OPEL      93173325
OPEL      93192059
OPEL      R1740105
RENAULT      6025371278
RENAULT      7701050920
RENAULT      7701051808
RENAULT      7711135702
VAUXHALL      9199254
VAUXHALL      93173325
VAUXHALL      93192059
VAUXHALL      R1740105

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 384-341 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu