Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda VF VF 750 C (RC43) (1993.01-2000.12) 34km » 8AC 355 386-371 hella
wybrany samochód: 
Honda Vf Vf 750 C (rc43) (1993.01-2000.12) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 386-371 HELLA

8AC 355 386-371 Zacisk hamulca HELLA
400.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8637

numer części:

8AC 355 386-371

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały (4-tłoczkowy)
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowySUMITOMO
parzyste numery artykułów8AC 355 386-381
Techniczny numer informacyjnyAC8637
nr EAN4082300416176

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 386-371 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
TOYOTA      4775060130
TOYOTA      4775060261
LEXUS      4775060130
LEXUS      4775060261
zamienniki:
PF12693
brak
LPR
J3212113
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012145233
brak
SBS
343538
brak
KAWE
F 83 222
brak
BREMBO
38103100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 386-371 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu