Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 386-371 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 386-371 HELLA

8AC 355 386-371 Zacisk hamulca HELLA
266.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8637

numer części:

8AC 355 386-371

producent:

HELLA

otwór Ø [mm] 45
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy stały (4-tłoczkowy)
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
System hamulcowy SUMITOMO
parzyste numery artykułów 8AC 355 386-381
Techniczny numer informacyjny AC8637
nr EAN 4082300416176

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 386-371 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca 8AC 355 386-371 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Zacisk hamulca 8AC 355 386-371 producenta HELLA

TOYOTA

4775060130, 4775060261

LEXUS

4775060130, 4775060261

numery OEM:
TOYOTA      4775060130
TOYOTA      4775060261
LEXUS      4775060130
LEXUS      4775060261
zamienniki:
PF12693
brak
LPR
J3212113
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012145233
brak
SBS
343538
brak
KAWE
F 83 222
brak
BREMBO
38103100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 386-371 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu