Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 2.0 TDI (2020.06-???) 143km » 8TF 358 146-211 hella
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 2.0 Tdi (2020.06-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 8TF 358 146-211 HELLA

8TF 358 146-211 Pompa paliwa HELLA
190.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 146-211

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaZłącze kablowe przykręcane
Średnica 1 [mm]8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez materiałów dodatkowych
nr EAN4082300769890

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 8TF 358 146-211 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: IVECO DAILY III, FORD FOCUS II, MONDEO III 1.8D-3.0D 05.99-09.12
numery OEM:
IVECO      93828642
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 8TF 358 146-211 HELLA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.