Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 8TL 359 003-141 hella

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-141 HELLA

8TL 359 003-141 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego HELLA
hella 8TL 359 003-141
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-141
346.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TL 359 003-141

producent:

HELLA

Ciśnienie [bar]105
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-141 HELLA

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VW CALIFORNIA T4 CAMPER, GOLF III, PASSAT B3/B4, PASSAT B5.5, TRANSPORTER T4, VENTO 1.9D-2.8 07.90-05.05
numery OEM:
VOLKSWAGEN      028145157F
VOLKSWAGEN      1H0145157
VOLKSWAGEN      1H0145157X
VOLKSWAGEN      3B0422154G
VOLKSWAGEN      701422155E
VOLKSWAGEN      7D0422154
VOLKSWAGEN      7D0422155A

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-141 HELLA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.