Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Peugeot PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_) 1.9 D (2008.08-2013.12) 69km » 8TL 359 003-211 hella
wybrany samochód: 
Peugeot Partner Origin Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (g_) 1.9 D (2008.08-2013.12) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-211 HELLA

8TL 359 003-211 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego HELLA
hella 8TL 359 003-211
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-211
406.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TL 359 003-211

producent:

HELLA

Ciśnienie [bar]130
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-211 HELLA

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5 1.8/2.0/2.0ALK 10.07-01.17
numery OEM:
AUDI      8K0 145 156 R

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-211 HELLA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.