Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ASTRA J GTC 1.6 CDTI (08) (2014.07-???) 136km » 8TL 359 003-251 hella
wybrany samochód: 
Opel Astra J Gtc 1.6 Cdti (08) (2014.07-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-251 HELLA

8TL 359 003-251 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego HELLA
hella 8TL 359 003-251
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-251
358.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TL 359 003-251

producent:

HELLA

Ciśnienie [bar]90
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
dla producentów przekładni kierowniczychSAGINAW
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-251 HELLA

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, SANDERO, SANDERO II, RENAULT CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS, LOGAN I 1.4-2.0 01.96-
numery OEM:
RENAULT      77 00 431 283
RENAULT      77 00 431 286
RENAULT      7700431283
RENAULT      7700431286
DACIA      7700431283

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-251 HELLA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.