Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.0 TFSI (2016.07-2020.10) 115km » 1030 K 6 hutchinson
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 1.0 Tfsi (2016.07-2020.10) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 1030 K 6 HUTCHINSON

1030 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1030K6

numer części:

1030 K 6

producent:

HUTCHINSON

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1030
Ilość żeber6
nr EAN3159750629225

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1030 K 6 HUTCHINSON

Pasek wielorowkowy (6PK1030) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, GT AUDI A3, Q2, Q3 CITROEN C2, C3 I CUPRA FORMENTOR FIAT BARCHETTA JAGUAR XE, XF II, XF SPORTBRAKE 183A1.000-Z7X726 02.88-
numery OEM:
ALFA ROMEO      60653027
AUDI      04L260849G
CITROËN      5750-PW
CITROËN      5750-RP
ISUZU      8944411480
NISSAN      11920-53J00
NISSAN      11920-53J10
NISSAN      11920-70J00
NISSAN      11920-70J05
PEUGEOT      5750-X1
SEAT      037903137H
SEAT      04L260849G
SEAT      06A260849K
SEAT      06A903849K
SKODA      04L260849G
SKODA      04L260849M
SKODA      06A260849G
SKODA      06A260849K
TOYOTA      90080-91087
TOYOTA      90916-02401
VOLKSWAGEN      037903137H
VOLKSWAGEN      04L260849G
VOLKSWAGEN      06A260849K
LEXUS      99366-31030
MINI      11 28 7 509 992
MINI      11 28 7 518 250

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1030 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1030 K 6 HUTCHINSON:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.