Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Ford GALAXY MK II VAN (WA6) 2.0 EcoBoost (2010.03-2015.06) 203km » 133306 hüco
wybrany samochód: 
Ford Galaxy Mk Ii Van (wa6) 2.0 Ecoboost (2010.03-2015.06) 203km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, Hueco 133306 HÜCO

133306 Pompa paliwa, Hueco HÜCO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

133306

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Ciśnienie [bar]0,24
Rodzaj paliwabenzyna
Przestrzegaj informacji montażowych
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079333061

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Hueco 133306 HÜCO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES SL (R230), SEAT IBIZA I, TOLEDO I, VW GOLF I, GOLF II, JETTA I, JETTA II, PASSAT B3/B4, POLO, SCIROCCO 1.2-5.5 08.82-01.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      14703194
MERCEDES-BENZ      A0014703194
SEAT      191906092
SEAT      191906092A
SEAT      191906092C
SEAT      191906092G
SEAT      191906092M
SEAT      357906092C
SEAT      533906092A
SEAT      533906092C
SEAT      533906092D
SEAT      533906092N
SEAT      533906092P
SEAT      533919051P
VOLKSWAGEN      191906092
VOLKSWAGEN      191906092A
VOLKSWAGEN      191906092C
VOLKSWAGEN      191906092G
VOLKSWAGEN      191906092M
VOLKSWAGEN      357906092C
VOLKSWAGEN      533906092A
VOLKSWAGEN      533906092C
VOLKSWAGEN      533906092D
VOLKSWAGEN      533906092N
VOLKSWAGEN      533906092P
VOLKSWAGEN      533919051P

Zastosowanie Pompa paliwa, Hueco 133306 HÜCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa, Hueco 133306 HÜCO:

Krzysztof, Banino
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2025-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.