Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mazda 6 Kombi (GH) 2.2 D (GH10) (2010.01-2013.07) 129km » 133839 hüco
wybrany samochód: 
Mazda 6 Kombi (gh) 2.2 D (gh10) (2010.01-2013.07) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Hueco 133839 HÜCO

133839 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
212.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

133839

numer części:

133839

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Układ zapłonowy cewkowydla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Ilość biegunów6
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079338394

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 133839 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: OPEL AGILA, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA H, ASTRA H GTC, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, CORSA D, CORSA D/HATCHBACK, MERIVA A 1.2-1.4LPG 09.00-
numery OEM:
OPEL      1208020
OPEL      24420584
OPEL      93177212

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 133839 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.