Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TFSI (2016.05-2020.10) 190km » 559 0111 10 ina
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8v7, 8ve) 2.0 Tfsi (2016.05-2020.10) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 559 0111 10 INA

559 0111 10 Zestaw łańcucha rozrządu INA
471.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

559 0111 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
nr EAN4014870331009

skład zestawu:
551 0180 10 Napinacz, łańcuch rozrządu
552 0169 10 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
553 0179 10 Łańcuch rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 559 0111 10 INA

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 I, S40 II, S80 II, V50, V70 III, CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, C5 I, C5 II 2.0D/2.0DH/2.2D 05.99-
numery OEM:
CITROËN      0849.23
CITROËN      084923
PEUGEOT      0849.23
PEUGEOT      084923
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 559 0111 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 559 0111 10 INA:

Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 559 0111 10zobacz instrukcję montażu 559 0111 10

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.