Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Kia RIO IV Hatchback Van (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 (2017.01-???) 101km » 559 1774 22 ina
wybrany samochód: 
Kia Rio Iv Hatchback Van (yb, Sc, Fb) 1.0 T-gdi 100 (2017.01-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 559 1774 22 INA

559 1774 22 Zestaw łańcucha rozrządu INA
ina 559 1774 22
Zestaw łańcucha rozrządu 559 1774 22
273.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

559 1774 22

producent:

INA

Liczba ogniw łańcucha72
Wykonanie łańcuchaSimplex

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1774 22 INA

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: BMW 1 (F40), 2 (F45), 2 GRAN TOURER (F46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 (G20, G80, G28), 3 (G21 1.5D/3.0D/3.0DH 06.05-
numery OEM:
BMW      13 52 7 797 905
BMW      13 52 8 515 670
BMW      13 52 8 515 671
BMW      13 52 8 570 652
BMW      13527797905
BMW      13528515670
BMW      13528515671
BMW      13528570652

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1774 22 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 559 1774 22 INA:

Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.