Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.2 TFSI (2014.05-???) 110km » 559 1810 10 ina
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 1.2 Tfsi (2014.05-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 559 1810 10 INA

559 1810 10 Zestaw łańcucha rozrządu INA
198.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

559 1810 10

producent:

INA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1810 10 INA

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: NISSAN PRIMASTAR, QASHQAI I, X-TRAIL II, X-TRAIL III, OPEL ASTRA H, ASTRA J, INSIGNIA A, MERIVA A, MOKKA / MOKKA X, VECTRA C, VIVARO A 1.6-2.0D 08.02-
numery OEM:
OPEL      4431206
RENAULT      82 00 334 315
RENAULT      82 00 343 394
RENAULT      82 00 918 797
RENAULT      8200334315
RENAULT      8200343394
RENAULT      8200918797
VAUXHALL      4431206
DACIA      82 00 334 315
DACIA      82 00 343 394
DACIA      82 00 918 797
DACIA      8200334315
DACIA      8200343394
DACIA      8200918797
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1810 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 559 1810 10 INA:

Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.