Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4EPK903 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK903 INA

FB 4EPK903 Pasek klinowy wielorowkowy INA
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4EPK903, 4PK903

numer części:

FB 4EPK903

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 903
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN 4014870127176

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK903 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK903 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK903 producenta INA

FIAT

504066407, 5802102136

IVECO

504066407, 5802102136

FORD

2017144, 2373404, GJ5E6C301AA, K2GE6C301BB

numery OEM:
FIAT      504066407
FIAT      5802102136
FORD      2017144
FORD      2373404
FORD      GJ5E-6C301-AA
FORD      GJ5E6C301AA
FORD      K2GE-6C301-BB
FORD      K2GE6C301BB
IVECO      504066407
IVECO      5802102136

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK903 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK903 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu FB 4EPK903

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.