Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 45 TFSI Mild Hybrid (2018.07-2019.10) 245km » FB 4PK840 ina
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 Avant (8w5, 8wd) 45 Tfsi Mild Hybrid (2018.07-2019.10) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK840 INA

FB 4PK840 Pasek klinowy wielorowkowy INA
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4PK839, 4PK840, 4PK841, 4PK842

numer części:

FB 4PK840

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber4
Długość [mm]840
nr EAN4005108893079

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK840 INA

numery OEM:
AUDI      038 260 849
AUDI      038 260 849 A
AUDI      038260849
AUDI      038260849A
AUDI      J99 364 508 40
AUDI      J99 364 808 40
AUDI      J9936450840
AUDI      J9936480840
CITROËN      6453.77
CITROËN      6453.L2
CITROËN      645377
CITROËN      6453L2
CITROËN      91 516 768
CITROËN      91 536 224
CITROËN      91516768
CITROËN      91536224
FIAT      46517850
FIAT      46527553
FIAT      46746017
FIAT      71718838
NISSAN      11950-4Z800
NISSAN      11950-5M001
NISSAN      119504Z800
NISSAN      119505M001
PEUGEOT      6453.77
PEUGEOT      6453.L2
PEUGEOT      645377
PEUGEOT      6453L2
PEUGEOT      91 516 768
PEUGEOT      91 536 224
PEUGEOT      91516768
PEUGEOT      91536224
SEAT      038 260 849
SEAT      038 260 849 A
SEAT      038260849
SEAT      038260849A
SEAT      J99 364 508 40
SEAT      J99 364 808 40
SEAT      J9936450840
SEAT      J9936480840
SKODA      038 260 849
SKODA      038 260 849 A
SKODA      038260849
SKODA      038260849A
SKODA      J99 364 508 40
SKODA      J99 364 808 40
SKODA      J9936450840
SKODA      J9936480840
SUZUKI      95141-60G50
SUZUKI      95141-64A00
SUZUKI      9514160G50
SUZUKI      9514164A00
TOYOTA      90916-02202
TOYOTA      9091602202
TOYOTA      99364-00840
TOYOTA      99364-20840
TOYOTA      99364-50840
TOYOTA      99364-70840
TOYOTA      9936400840
TOYOTA      9936420840
TOYOTA      9936450840
TOYOTA      9936470840
VOLKSWAGEN      038 260 849
VOLKSWAGEN      038 260 849 A
VOLKSWAGEN      038260849
VOLKSWAGEN      038260849A
VOLKSWAGEN      J99 364 508 40
VOLKSWAGEN      J99 364 808 40
VOLKSWAGEN      J9936450840
VOLKSWAGEN      J9936480840
CHEVROLET      25182776
CHEVROLET      96416335
LEXUS      90916-02202
LEXUS      9091602202
LEXUS      99364-00840
LEXUS      99364-20840
LEXUS      99364-50840
LEXUS      99364-70840
LEXUS      9936400840
LEXUS      9936420840
LEXUS      9936450840
LEXUS      9936470840

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK840 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK840 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.