Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI (2006.06-2008.06) 163km » FB 5PK1133 ina
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 2.0 Tdi (2006.06-2008.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1133 INA

FB 5PK1133 Pasek klinowy wielorowkowy INA
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

5PK1130, 5PK1131, 5PK1132, 5PK1133, 5PK1134, 5PK1135, 5PK1136, 5PK1137

numer części:

FB 5PK1133

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber5
Długość [mm]1133
nr EAN4005108989598

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1133 INA

numery OEM:
AUDI      079 903 137 T
AUDI      079903137T
BMW      1 738 519
BMW      11 28 1 738 518
BMW      11281738518
BMW      1738519
CITROËN      96 010 219
CITROËN      96010219
FORD      96FF-6C30-1BC
FORD      96FF6C301BC
HONDA      38920-RB0-004
HONDA      38920RB0004
MITSUBISHI      MD199223
NISSAN      11720-00QAN
NISSAN      11720-BN700
NISSAN      1172000QAN
NISSAN      11720BN700
NISSAN      82000-20924
NISSAN      8200020924
PEUGEOT      96 010 219
PEUGEOT      96010219
RENAULT      82 00 020 924
RENAULT      8200020924
SEAT      079 903 137 T
SEAT      079903137T
SKODA      079 903 137 T
SKODA      079903137T
VOLVO      30681318
VOLKSWAGEN      079 903 137 T
VOLKSWAGEN      079903137T
DACIA      82 00 020 924
DACIA      8200020924
HYUNDAI      25212-39800
HYUNDAI      2521239800
KIA      25212-39800
KIA      2521239800
MINI      1 738 519
MINI      11 28 1 738 518
MINI      11281738518
MINI      1738519

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1133 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1133 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.