Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Honda CBR ( - 600cc) CBR 1000 RR Fireblade (SC57) (2004.01-2007.12) 171km » FB 5PK1515 ina
wybrany samochód: 
Honda Cbr ( - 600cc) Cbr 1000 Rr Fireblade (sc57) (2004.01-2007.12) 171km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1515 INA

FB 5PK1515 Pasek klinowy wielorowkowy INA
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

5PK1512, 5PK1513, 5PK1514, 5PK1515, 5PK1516, 5PK1517, 5PK1518

numer części:

FB 5PK1515

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber5
Długość [mm]1515
nr EAN4014870127770

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1515 INA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 993 44 00
MERCEDES-BENZ      0009934400
MERCEDES-BENZ      002 993 11 96
MERCEDES-BENZ      0029931196
MERCEDES-BENZ      A 000 993 44 00
MERCEDES-BENZ      A 002 993 11 96
MERCEDES-BENZ      A0009934400
MERCEDES-BENZ      A0029931196
RENAULT      77 00 865 588
RENAULT      77 01 064 354
RENAULT      7700865588
RENAULT      7701064354
DACIA      77 00 865 588
DACIA      77 01 064 354
DACIA      7700865588
DACIA      7701064354

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1515 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1515 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.