Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Iveco STRALIS II AS440S48TP (2012-???) 480km » FB 6PK1050 ina
wybrany samochód: 
Iveco Stralis Ii As440s48tp (2012-???) 480km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1050 INA

FB 6PK1050 Pasek klinowy wielorowkowy INA
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1048, 6PK1049, 6PK1050, 6PK1051, 6PK1052

numer części:

FB 6PK1050

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1050
nr EAN4014870118082

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1050 INA

Pasek wielorowkowy (6PK1050) pasuje do: IVECO DAILY III, RVI MASCOTT, AUDI A3, CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 / C3 ORIGIN III, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, C4, C4 I, C-ELYSEE, FIAT PALIO 1.1-3.0 10.86-
numery OEM:
AUDI      03G 903 137 B
AUDI      03G903137B
CITROËN      5750.PL
CITROËN      5750.PN
CITROËN      5750.WY
CITROËN      5750PL
CITROËN      5750PN
CITROËN      5750WY
CITROËN      96 533 196 80
CITROËN      96 757 495 80
CITROËN      9653319680
CITROËN      9675749580
CITROËN      98 007 165 80
CITROËN      9800716580
OPEL      13 40 259
OPEL      1340259
OPEL      55561327
OPEL      63 40 619
OPEL      63 40 663
OPEL      6340619
OPEL      6340663
OPEL      93179102
OPEL      93181138
OPEL      93192013
PEUGEOT      5750.PL
PEUGEOT      5750.PN
PEUGEOT      5750.WY
PEUGEOT      5750PL
PEUGEOT      5750PN
PEUGEOT      5750WY
PEUGEOT      96 533 196 80
PEUGEOT      96 757 495 80
PEUGEOT      9653319680
PEUGEOT      9675749580
PEUGEOT      98 007 165 80
PEUGEOT      9800716580
SEAT      03G 903 137 B
SEAT      03G903137B
SKODA      03G 903 137 B
SKODA      03G903137B
SUZUKI      17521-79J50
SUZUKI      1752179J50
TOYOTA      90916-02373
TOYOTA      9091602373
TOYOTA      99366-01050
TOYOTA      99366-21050
TOYOTA      99366-71050
TOYOTA      9936601050
TOYOTA      9936621050
TOYOTA      9936671050
VAUXHALL      13 40 259
VAUXHALL      1340259
VAUXHALL      55561327
VAUXHALL      63 40 619
VAUXHALL      63 40 663
VAUXHALL      6340619
VAUXHALL      6340663
VAUXHALL      93179102
VAUXHALL      93181138
VAUXHALL      93192013
VOLKSWAGEN      03G 903 137 B
VOLKSWAGEN      03G903137B
LEXUS      90916-02373
LEXUS      9091602373
LEXUS      99366-01050
LEXUS      99366-21050
LEXUS      99366-71050
LEXUS      9936601050
LEXUS      9936621050
LEXUS      9936671050

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1050 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1050 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.