Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Fiat STILO (192_) 1.4 16V (2005.03-2006.11) 90km » FB 6PK1453 ina
wybrany samochód: 
Fiat Stilo (192_) 1.4 16v (2005.03-2006.11) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1453 INA

FB 6PK1453 Pasek klinowy wielorowkowy INA
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1451, 6PK1452, 6PK1453, 6PK1454, 6PK1455

numer części:

FB 6PK1453

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1453
nr EAN4005108990174

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1453 INA

numery OEM:
AUDI      03D 145 933 AG
AUDI      03D 145 933 AJ
AUDI      03D 145 933 S
AUDI      03D145933AG
AUDI      03D145933AJ
AUDI      03D145933S
BMW      11 28 7 509 520
BMW      11 28 7 636 372
BMW      11287509520
BMW      11287636372
CITROËN      5750.T1
CITROËN      5750.T6
CITROËN      5750.YC
CITROËN      5750.Z0
CITROËN      5750.Z1
CITROËN      5750T1
CITROËN      5750T6
CITROËN      5750YC
CITROËN      5750Z0
CITROËN      5750Z1
CITROËN      96 337 272
CITROËN      96 337 272 80
CITROËN      96337272
CITROËN      9633727280
FIAT      55258359
OPEL      13 40 279
OPEL      13 40 280
OPEL      1340279
OPEL      1340280
OPEL      55565301
OPEL      55565302
OPEL      55565303
OPEL      55565304
PEUGEOT      5750.T1
PEUGEOT      5750.T6
PEUGEOT      5750.YC
PEUGEOT      5750.Z0
PEUGEOT      5750.Z1
PEUGEOT      5750T1
PEUGEOT      5750T6
PEUGEOT      5750YC
PEUGEOT      5750Z0
PEUGEOT      5750Z1
PEUGEOT      96 337 272
PEUGEOT      96 337 272 80
PEUGEOT      96337272
PEUGEOT      9633727280
SEAT      03D 145 933 AG
SEAT      03D 145 933 AJ
SEAT      03D 145 933 S
SEAT      03D145933AG
SEAT      03D145933AJ
SEAT      03D145933S
SKODA      03D 145 933 AG
SKODA      03D 145 933 AJ
SKODA      03D 145 933 S
SKODA      03D145933AG
SKODA      03D145933AJ
SKODA      03D145933S
VAUXHALL      13 40 279
VAUXHALL      13 40 280
VAUXHALL      1340279
VAUXHALL      1340280
VAUXHALL      55565301
VAUXHALL      55565302
VAUXHALL      55565303
VAUXHALL      55565304
VOLKSWAGEN      03D 145 933 AG
VOLKSWAGEN      03D 145 933 AJ
VOLKSWAGEN      03D 145 933 S
VOLKSWAGEN      03D145933AG
VOLKSWAGEN      03D145933AJ
VOLKSWAGEN      03D145933S
CHEVROLET      55565301
JEEP      55258359
MINI      11 28 7 509 520
MINI      11 28 7 636 372
MINI      11287509520
MINI      11287636372
zamienniki:
6PK1453
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1453 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1453 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.