Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Seat LEON (1M1) 1.9 SDI (1999.11-2006.06) 68km » FB 6PK1613 ina
wybrany samochód: 
Seat Leon (1m1) 1.9 Sdi (1999.11-2006.06) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1613 INA

FB 6PK1613 Pasek klinowy wielorowkowy INA
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1610, 6PK1611, 6PK1612, 6PK1613, 6PK1614, 6PK1615

numer części:

FB 6PK1613

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1613
nr EAN4005108893055

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1613 INA

numery OEM:
AUDI      022 145 933 AG
AUDI      022 145 933 AP
AUDI      022145933AG
AUDI      022145933AP
AUDI      03G 903 137 E
AUDI      03G 903 137 F
AUDI      03G903137E
AUDI      03G903137F
AUDI      03L 903 137 AB
AUDI      03L 903 137 R
AUDI      03L903137AB
AUDI      03L903137R
FIAT      756 5945
FIAT      7565945
FORD      1102826
FORD      YS6E-6C301-AB
FORD      YS6E6C301AB
IVECO      5040 32643
IVECO      504032643
LANCIA      756 5945
LANCIA      7565945
OPEL      63 40 672
OPEL      6340672
OPEL      97385846
SEAT      022 145 933 AG
SEAT      022 145 933 AP
SEAT      022145933AG
SEAT      022145933AP
SEAT      03G 903 137 E
SEAT      03G 903 137 F
SEAT      03G903137E
SEAT      03G903137F
SEAT      03L 903 137 AB
SEAT      03L 903 137 R
SEAT      03L903137AB
SEAT      03L903137R
SKODA      022 145 933 AG
SKODA      022 145 933 AP
SKODA      022145933AG
SKODA      022145933AP
SKODA      03G 903 137 E
SKODA      03G 903 137 F
SKODA      03G903137E
SKODA      03G903137F
SKODA      03L 903 137 AB
SKODA      03L 903 137 R
SKODA      03L903137AB
SKODA      03L903137R
VAUXHALL      63 40 672
VAUXHALL      6340672
VAUXHALL      97385846
VOLVO      1271828
VOLKSWAGEN      022 145 933 AG
VOLKSWAGEN      022 145 933 AP
VOLKSWAGEN      022145933AG
VOLKSWAGEN      022145933AP
VOLKSWAGEN      03G 903 137 E
VOLKSWAGEN      03G 903 137 F
VOLKSWAGEN      03G903137E
VOLKSWAGEN      03G903137F
VOLKSWAGEN      03L 903 137 AB
VOLKSWAGEN      03L 903 137 R
VOLKSWAGEN      03L903137AB
VOLKSWAGEN      03L903137R
zamienniki:
6PK1613
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1613 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1613 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.