Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1725 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1725 INA

FB 6PK1725 Pasek klinowy wielorowkowy INA
45.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

6PK1722, 6PK1723, 6PK1724, 6PK1725, 6PK1726, 6PK1727, 6PK1728, 6PK1729, 6PK1730

numer części:

FB 6PK1725

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1725
nr EAN 4005108960337

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1725 INA

numery OEM:
ALFA ROMEO      55201363
AUDI      046 903 137 M
AUDI      046903137M
CITROËN      5750.FA
CITROËN      5750.FC
CITROËN      5750.M3
CITROËN      5750.M6
CITROËN      5750.M7
CITROËN      5750.VG
CITROËN      5750.W6
CITROËN      5750.WS
CITROËN      5750.Y7
CITROËN      5750FA
CITROËN      5750FC
CITROËN      5750M3
CITROËN      5750M6
CITROËN      5750M7
CITROËN      5750VG
CITROËN      5750W6
CITROËN      5750WS
CITROËN      5750Y7
CITROËN      96 245 429 80
CITROËN      96 317 187
CITROËN      96 317 187 80
CITROËN      96 420 439
CITROËN      9624542980
CITROËN      96317187
CITROËN      9631718780
CITROËN      96420439
FIAT      K04627095AA
OPEL      13 40 613
OPEL      13 40 620
OPEL      13 40 648
OPEL      13 40 743
OPEL      1340613
OPEL      1340620
OPEL      1340648
OPEL      1340743
OPEL      63 40 636
OPEL      6340636
OPEL      90410700
OPEL      90467131
OPEL      90501386
OPEL      91 29 467
OPEL      9129467
OPEL      92 25 654
OPEL      9225654
PEUGEOT      5750.FA
PEUGEOT      5750.FC
PEUGEOT      5750.M3
PEUGEOT      5750.M6
PEUGEOT      5750.M7
PEUGEOT      5750.VG
PEUGEOT      5750.W6
PEUGEOT      5750.WS
PEUGEOT      5750.Y7
PEUGEOT      5750FA
PEUGEOT      5750FC
PEUGEOT      5750M3
PEUGEOT      5750M6
PEUGEOT      5750M7
PEUGEOT      5750VG
PEUGEOT      5750W6
PEUGEOT      5750WS
PEUGEOT      5750Y7
PEUGEOT      96 245 429 80
PEUGEOT      96 317 187
PEUGEOT      96 317 187 80
PEUGEOT      96 420 439
PEUGEOT      9624542980
PEUGEOT      96317187
PEUGEOT      9631718780
PEUGEOT      96420439
SAAB      55 564 662
SAAB      55564662
SEAT      046 903 137 M
SEAT      046903137M
SKODA      046 903 137 M
SKODA      046903137M
VAUXHALL      13 40 613
VAUXHALL      13 40 620
VAUXHALL      13 40 648
VAUXHALL      13 40 743
VAUXHALL      1340613
VAUXHALL      1340620
VAUXHALL      1340648
VAUXHALL      1340743
VAUXHALL      63 40 636
VAUXHALL      6340636
VAUXHALL      90410700
VAUXHALL      90467131
VAUXHALL      90501386
VAUXHALL      91 29 467
VAUXHALL      9129467
VAUXHALL      92 25 654
VAUXHALL      9225654
VOLKSWAGEN      046 903 137 M
VOLKSWAGEN      046903137M
zamienniki:
6PK1725
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1725 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1725 INA:

2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.