Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet (194AXC1B, 194AXC12) (2005.06-2011.12) 150km » FB 6PK1767 ina
wybrany samochód: 
Fiat Croma (194_) 1.9 D Multijet (194axc1b, 194axc12) (2005.06-2011.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1767 INA

FB 6PK1767 Pasek klinowy wielorowkowy INA
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1765, 6PK1766, 6PK1767, 6PK1768, 6PK1769

numer części:

FB 6PK1767

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1767
nr EAN4014870124892
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1767 INA

numery OEM:
AUDI      074 145 933 AK
AUDI      074 903 137 AM
AUDI      074145933AK
AUDI      074903137AM
FORD      1070102
FORD      96MF-6C301-BA
FORD      96MF6C301BA
FORD      97MF-6C301-BA
FORD      97MF6C301BA
SEAT      074 145 933 AK
SEAT      074 903 137 AM
SEAT      074145933AK
SEAT      074903137AM
SKODA      074 145 933 AK
SKODA      074 903 137 AM
SKODA      074145933AK
SKODA      074903137AM
VOLKSWAGEN      074 145 933 AK
VOLKSWAGEN      074 903 137 AM
VOLKSWAGEN      074145933AK
VOLKSWAGEN      074903137AM

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1767 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1767 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.