Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Iveco T-WAY AT380T51 (2021-???) 510km » FB 6PK2264 ina
wybrany samochód: 
Iveco T-way At380t51 (2021-???) 510km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2264 INA

FB 6PK2264 Pasek klinowy wielorowkowy INA
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK2262, 6PK2263, 6PK2264, 6PK2265, 6PK2266

numer części:

FB 6PK2264

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]2264
nr EAN4014870117818

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2264 INA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      014 997 07 92
MERCEDES-BENZ      014 997 17 92
MERCEDES-BENZ      0149970792
MERCEDES-BENZ      0149971792
MERCEDES-BENZ      A 014 997 07 92
MERCEDES-BENZ      A 014 997 17 92
MERCEDES-BENZ      A0149970792
MERCEDES-BENZ      A0149971792
JEEP      0 4638 133
JEEP      04638133
JEEP      4638 133
JEEP      4638133
JEEP      5 3010 234
JEEP      5 3013 298AB
JEEP      53010234
JEEP      53013298AB

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2264 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2264 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.