Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » JM5023 janmor

Cewka zapłonowa JM5023 JANMOR

JM5023 Cewka zapłonowa JANMOR
142.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

JM5023

producent:

JANMOR

Ciężar [kg] 0,449
nr EAN 5902925204509

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa JM5023 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR JM5023
numery OEM:
BMW      12131317585
BMW      12131402440
BMW      12131402713
BMW      12131703359
BMW      12131720166
BMW      12131726176
BMW      12131726177
BMW      12131726178
BMW      12131729842
BMW      12131730765
BMW      12131731134
BMW      12131731884
BMW      12131748394
BMW      12131777666
BMW      12137703359
BMW      12139066468
BMW      1720166
BMW      1726176
BMW      1726177
BMW      1726178
BMW      1726178B
BMW      1730765
BMW      1731134B
BMW      1731178B
BMW      1748394
BMW      1777666

Zastosowanie Cewka zapłonowa JM5023 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa JM5023 JANMOR:

2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.