Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 (2019.02-???) 190km » GI-278 japanparts
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iii Combi (5e5, 5e6) 2.0 Tsi 4x4 (2019.02-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy GI-278 JAPANPARTS

GI-278 Zestaw przegubu, wał napędowy JAPANPARTS
japanparts GI-278
Zestaw przegubu, wał napędowy GI-278
GI-278
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

GI-278

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
nr EAN8052553170657

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-278 JAPANPARTS

PRZEGUB NAP JAPANPARTS GI-278
numery OEM:
TOYOTA      43460-59415
TOYOTA      43460-59416
TOYOTA      43460-59665
TOYOTA      43460-59666
TOYOTA      43460-80124
TOYOTA      43470-09S90
TOYOTA      43470-09S91
TOYOTA      43470-09T00
TOYOTA      43470-09T01
TOYOTA      43470-59315
TOYOTA      43470-59696
TOYOTA      43470-80290
TOYOTA      43470-80344
zamienniki:
J2822056
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-278 JAPANPARTS w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.