Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Lancia BETA sedan (828_) 1300 (828CB3) (1976.04-1982.07) 83km » GI-548 japanparts
wybrany samochód: 
Lancia Beta Sedan (828_) 1300 (828cb3) (1976.04-1982.07) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy GI-548 JAPANPARTS

GI-548 Zestaw przegubu, wał napędowy JAPANPARTS
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

GI-548

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Długość całkowita [mm]153
Długość 1 [mm]95
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]54
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła29
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Gwint zewn. [mm]22x1,5
Ilość zębów, pierścień ABS43
SpecyfikacjaGrooveType: INNER
nr EAN8033001436907

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-548 JAPANPARTS

PRZEGUB NAP JAPANPARTS GI-548
numery OEM:
MITSUBISHI      MR246170
MITSUBISHI      MR246173
MITSUBISHI      MR276713
MITSUBISHI      MR276714
MITSUBISHI      MR290600
MITSUBISHI      MR580552
MITSUBISHI      MR580554
MITSUBISHI      RR580553G

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-548 JAPANPARTS w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.