Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Honda NX NX 650 Dominator (RD08) (1994.09-2002.12) 44km » GI-573 japanparts
wybrany samochód: 
Honda Nx Nx 650 Dominator (rd08) (1994.09-2002.12) 44km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy GI-573 JAPANPARTS

GI-573 Zestaw przegubu, wał napędowy JAPANPARTS
123.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

GI-573

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Długość całkowita [mm]164
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]69
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła33
Uzębienie zewnętrzne od strony koła30
Ilość zębów, pierścień ABS47
SpecyfikacjaGroove Type: INNER
Techniczny numer informacyjnyD. lip/labbro 93 mm
Techniczny numer informacyjnyD. groove/gola 74 mm
nr EAN8052553222905

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-573 JAPANPARTS

PRZEGUB NAP JAPANPARTS GI-573
numery OEM:
MITSUBISHI      3815A181
MITSUBISHI      3815A181V
MITSUBISHI      3815A182
MITSUBISHI      3817A314
MITSUBISHI      3817A319
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy GI-573 JAPANPARTS w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.