Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 75E0514-JPN jpn

ZAWÓR KONTROLI PRÓŻNI PCV HYUNDAI 75E0514-JPN JPN

75E0514-JPN ZAWÓR KONTROLI PRÓŻNI PCV HYUNDAI JPN
57.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

75E0514-JPN

dostawca:

JPN

TOWAR BEZ ZWROTU ! ACCENT 1.3I/1.5I/1.6I SOHC/DOHC /COUPE/RD/GK/ 1.6I/2.0I/2.7I/LANTRA/J2/ 1.5I/1.6I/1.8I/2.0I/ELANTRA/XD/ 1.6I/1.8I/2.0I/GETZ 1.3I/1.6I/MATRIX 1.6I/1.8I/SANTA FE 2.7I/SONATA EF 2.7I/TRAJET 2.7I
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 2891022040
Numer dostawcy: 75E0514-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZAWÓR KONTROLI PRÓŻNI PCV HYUNDAI 75E0514-JPN JPN

ZAWÓR KONTROLI PRÓŻNI PCV HYUNDAI 75E0514-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE ZAWÓR KONTROLI PRÓŻNI PCV HYUNDAI 75E0514-JPN producenta JPN

HYUNDAI

2891022030, 2891022040

KIA

2891022030, 2891022040

numery OEM:
HYUNDAI      28910-22030
HYUNDAI      28910-22040
KIA      28910-22030
KIA      28910-22040
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZAWÓR KONTROLI PRÓŻNI PCV HYUNDAI 75E0514-JPN JPN w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.