Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volvo S40 I (644) 1.8 i (2001.06-2003.12) 122km » 7120015 kamoka
wybrany samochód: 
Volvo S40 I (644) 1.8 I (2001.06-2003.12) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA RENAULT CLIO 90-16, KANGOO 97- 7120015 KAMOKA

7120015 CEWKA ZAPŁONOWA RENAULT CLIO 90-16, KANGOO 97- KAMOKA
kamoka 7120015
CEWKA ZAPŁONOWA RENAULT CLIO 90-16, KANGOO 97- 7120015
7120015
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7120015

producent:

KAMOKA

złącze M4
Dla numeru OE 7700872449
Ilość biegunów 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA RENAULT CLIO 90-16, KANGOO 97- 7120015 KAMOKA

numery OEM:
RENAULT      7700872449
RENAULT      7700872834
RENAULT      7700873701
RENAULT      8200141149
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA RENAULT CLIO 90-16, KANGOO 97- 7120015 KAMOKA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.