Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volvo FH II 380 (2012-???) 381km » 7120020 kamoka
wybrany samochód: 
Volvo Fh Ii 380 (2012-???) 381km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA SKODA OCTAVIA 96-10, VW BORA 98- 7120020 KAMOKA

7120020 CEWKA ZAPŁONOWA SKODA OCTAVIA 96-10, VW BORA 98- KAMOKA
kamoka 7120020
CEWKA ZAPŁONOWA SKODA OCTAVIA 96-10, VW BORA 98- 7120020
7120020
262.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7120020

producent:

KAMOKA

złącze M4
z końcowym stopniem
Ilość biegunów 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA SKODA OCTAVIA 96-10, VW BORA 98- 7120020 KAMOKA

numery OEM:
SEAT      06A 905 104
SEAT      06A905097
SEAT      06A905097A
SKODA      06A 905 104
SKODA      06A905097
SKODA      06A905097A
VAG      06A 905 104
VAG      06A905097
VAG      06A905097A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA SKODA OCTAVIA 96-10, VW BORA 98- 7120020 KAMOKA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.