Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 5DA 358 000-181 hella

Cewka zapłonowa 5DA 358 000-181 HELLA

5DA 358 000-181 Cewka zapłonowa HELLA
hella 5DA 358 000-181
Cewka zapłonowa 5DA 358 000-181
316.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 000-181

producent:

HELLA

Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 6
Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300588651

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-181 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, CADDY III, CADDY III/MINIVAN, GOLF IV, JETTA IV, NEW BEETLE, TOURAN 2.0/2.0CNG/2.3 01.98-12.17

Cewka zapłonowa 5DA 358 000-181 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Cewka zapłonowa 5DA 358 000-181 producenta HELLA

VOLKSWAGEN

06A905097, 06A905097A

SKODA

06A905097, 06A905097A

numery OEM:
SKODA      06A 905 097
SKODA      06A 905 097 A
VOLKSWAGEN      06A 905 097
VOLKSWAGEN      06A 905 097 A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-181 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 000-181 HELLA:

Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.