Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën DS3 (SA_) 1.2 VTi 82 (2013.01-2015.03) 82km » 9010023 kamoka
wybrany samochód: 
Citroën Ds3 (sa_) 1.2 Vti 82 (2013.01-2015.03) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010023 KAMOKA

9010023 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9010023
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010023
9010023
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9010023

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Zbieżność stożka1/6
Wymiar gwintuFM12X1.5R
Długość [mm]145
Wymiar stożka [mm]11
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
nr EAN5902473018191

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010023 KAMOKA

numery OEM:
FIAT      773 62 507
FIAT      77362507
FIAT      77367001
FORD      1 543 820
FORD      1 546 259
FORD      1543820
FORD      1546259
FORD      1935084
FORD      9S513270AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010023 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010023 KAMOKA:

Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Henryk,
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Wiesław, Niechobrz
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.