Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Daihatsu YRV (M2) 1.3 4WD (M211) (2001.02-???) 87km » 9020069 kamoka
wybrany samochód: 
Daihatsu Yrv (m2) 1.3 4wd (m211) (2001.02-???) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9020069 KAMOKA

9020069 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9020069
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9020069
9020069
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9020069

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5902473027094

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9020069 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      4B0 419 801 B
AUDI      4B0 419 801 E
AUDI      4B0 419 801 G
AUDI      4B0 419 801 L
AUDI      4B0 419 801 M
AUDI      4D0 419 801 B
AUDI      4D0 419 801 C
AUDI      4D0 419 801 D
AUDI      4D0 419 801 E
AUDI      4D0 419 801 G
AUDI      4D0 419 801 L
AUDI      8E0 419 801 B
SEAT      4B0419801B
SEAT      4B0419801E
SEAT      4B0419801G
SEAT      4B0419801M
SEAT      4D0 419 801 B
SEAT      4D0 419 801 D
SEAT      4D0419801E
SEAT      4D0419801G
SEAT      4D0419801L
SEAT      4D0419801M
SKODA      4B0 419 801 M
SKODA      4B0419801B
SKODA      4B0419801E
SKODA      4B0419801G
SKODA      4B0419801M
SKODA      4B0419801Q
SKODA      4D0 419 801 B
SKODA      4D0 419 801 D
SKODA      4D0419801C
SKODA      4D0419801E
SKODA      4D0419801G
SKODA      4D0419801L
SKODA      4D0419801M
SKODA      8E0419801J
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 B
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 E
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 G
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 L
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 M
VOLKSWAGEN      8E0 419 801 B
VAG      4B0 419 801 L
VAG      4B0419801B
VAG      4B0419801E
VAG      4B0419801G
VAG      4B0419801M
VAG      4B0419801Q
VAG      4D0 419 801 C
VAG      4D0 419 801 D
VAG      4D0419801B
VAG      4D0419801E
VAG      4D0419801G
VAG      4D0419801L
VAG      4D0419801M
VAG      8E0419801B
VAG      8E0419801J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9020069 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9020069 KAMOKA:

Henryk,
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.