Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro (2006.06-2008.10) 233km » F602501 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 3.0 Tdi Quattro (2006.06-2008.10) 233km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602501 KAMOKA

F602501 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F602501
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602501
F602501
69.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

F602501

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Jednostka ilościZestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ograniczenia producentagasket: rubber/metal
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 5-biegowa
Typ skrzyni biegów5L40E
Liczba otworów do mocowania20
nr EAN5901779810881
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602501 KAMOKA

numery OEM:
BMW      1423605
BMW      24 11 1 423 604
BMW      24 11 1 423 605
BMW      24 11 7 507 643
BMW      24 11 7 508 517
BMW      24 11 7 510 010
BMW      24 11 7 510 012
BMW      24 11 7 533 657
BMW      24 11 7 533 699
BMW      24 11 7 557 070
BMW      24 11 7 557 071
BMW      24111423604
BMW      24117508517
BMW      7507643
BMW      7510010
BMW      7533657
BMW      7557071
OPEL      96041958

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602501 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.