Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 (GGES) (2002.08-2007.08) 141km » F603001 kamoka
wybrany samochód: 
Mazda 6 Hatchback (gg) 2.0 (gges) (2002.08-2007.08) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F603001 KAMOKA

F603001 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F603001
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F603001
F603001
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F603001

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Jednostka ilościSztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegówDQ500
nr EAN5901779810843

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F603001 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      0BH 325 183 B
VOLKSWAGEN      0BH 325 183 A
VOLKSWAGEN      0BH 325 183 B

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F603001 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.