Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 THP (2012.03-???) 156km » JBC1180 kamoka
wybrany samochód: 
Peugeot 208 I (ca_, Cc_) 1.6 Thp (2012.03-???) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY OPEL ASTRA J 09- JBC1180 KAMOKA

136.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1180

producent:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś przednia, z prawej
Ilość połączeń 1
System hamulcowy MANDO
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 30
Rozstaw śrub mocujących 174
Średnica tłoka [mm] 60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY OPEL ASTRA J 09- JBC1180 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      13279641
OPEL      13578803
OPEL      542149
OPEL      542157
OPEL      95522633
SAAB      13279641
VAUXHALL      13279641
VAUXHALL      13578803
VAUXHALL      95522633
CHEVROLET      13578803
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY OPEL ASTRA J 09- JBC1180 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY OPEL ASTRA J 09- JBC1180 KAMOKA:

2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu