Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 LPG (2012.07-2015.06) 75km » JBC1324 kamoka
wybrany samochód: 
Skoda Rapid (nh3, Nk3, Nk6) 1.2 Lpg (2012.07-2015.06) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY MITSUBISHI AIRTREK JBC1324 KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1324

producent:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
oś przednia, z prawej
Ilość połączeń 1
System hamulcowy AKEBONO
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
Rozstaw śrub mocujących 175
Średnica tłoka [mm] 60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY MITSUBISHI AIRTREK JBC1324 KAMOKA

numery OEM:
MITSUBISHI      MR527671
MITSUBISHI      MR955064
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY MITSUBISHI AIRTREK JBC1324 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY MITSUBISHI AIRTREK JBC1324 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu