Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » T0056 kamoka

Pompa wodna, KAMOKA T0056 KAMOKA

T0056 Pompa wodna, KAMOKA KAMOKA
kamoka T0056
Pompa wodna, KAMOKA T0056
T0056
67.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0056

dostawca:

KAMOKA

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem zębatym
nr EAN 5901779824550

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0056 KAMOKA

Pompa wodna, KAMOKA T0056 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pompa wodna, KAMOKA T0056 producenta KAMOKA

BMW

1721872, 1727468, 1734595, 1734602, 11510393338, 11511721872, 11511727468, 11511734595, 11511734602, 11511172468, 11511172872, 11511173595, 11511173602

numery OEM:
BMW      1 721 872
BMW      1 727 468
BMW      1 734 595
BMW      1 734 602
BMW      11 51 0 393 338
BMW      11 51 1 721 872
BMW      11 51 1 727 468
BMW      11 51 1 734 595
BMW      11 51 1 734 602
BMW      1151.1.172.468
BMW      1151.1.172.872
BMW      1151.1.173.595
BMW      1151.1.173.602
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0056 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0056 KAMOKA:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.