Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » HP-2002 k&n

Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 119 mm, śr. zew.: 93 mm) HP-2002 K&N

HP-2002 Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 119 mm, śr. zew.: 93 mm)  K&N
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

HP-2002

producent:

K&N

Jednostkaszt.
Średnica [mm]93
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
WersjaPremium Oil Filter
Wysokość [mm]119
EAN24844034991
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 119 mm, śr. zew.: 93 mm) HP-2002 K&N

Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 119 mm, śr. zew.: 93 mm) pasuje do: BUICK CENTURY, ROADMASTER, CADILLAC FLEETWOOD, CHEVROLET CAMARO, CAPRICE, CORVETTE, MALIBU 5.0/5.7/5.7D 01.70-12.02

Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 119 mm, śr. zew.: 93 mm) HP-2002 ma zastosowanie do modeli samochodów

BUICK

LESABRE, EXCELLE, CENTURY, LA CROSSE, RENDEZVOUZ, ENCLAVE, ENCORE

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

Numery OE Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 119 mm, śr. zew.: 93 mm) HP-2002 producenta K&N

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju sportowy - przykręcany (wys.: 119 mm, śr. zew.: 93 mm) HP-2002 K&N w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.