Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Toyota CAMRY Kombi (_V2_) 2.0 Turbo-D (CV20_, CV20) (1988.11-1991.05) 86km » 0225965 kraft automotive
wybrany samochód: 
Toyota Camry Kombi (_v2_) 2.0 Turbo-d (cv20_, Cv20) (1988.11-1991.05) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 0225965 KRAFT AUTOMOTIVE

272.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0225965

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Numer seryjnyK0225965
nr EAN5901159372381

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 0225965 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
CITROËN      1489398080
CITROËN      6455.AP
FIAT      1489398080
FIAT      6455.AP
LANCIA      1489398080
LANCIA      6455.AP
PEUGEOT      1489398080
PEUGEOT      6455.AP
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz 0225965 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.