Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 1701155 kraft automotive

Filtr 1701155 KRAFT AUTOMOTIVE

11.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
numer części:

1701155

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Numer seryjny K1701155
nr EAN 5901159247368

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr 1701155 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
DAF      030 2043
DAF      302 043
FIAT      9912650
IVECO      126 7900
IVECO      299 2056
IVECO      991 2650
MERCEDES-BENZ      000 094 00 04
MERCEDES-BENZ      000 466 00 04
MERCEDES-BENZ      627 466 00 04
MERCEDES-BENZ      A 000 094 00 04
MERCEDES-BENZ      A 000 466 00 04
MERCEDES-BENZ      A 627 466 00 04
RENAULT      3 563 604
VOLVO      323139
VOLVO      323139-6
VOLVO      807200755
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr 1701155 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.