Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0121 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0121 LAUBER

495.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

55.0121

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka18mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Gwarancja2 lata gwarancji
Profil piastyTriangle
Ograniczenia producentaVISTEON
Cisnienie [bar]90
EAN5901321119318
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0121 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI 1.4/1.6/1.8 01.95-08.00
numery OEM:
FORD USA      F5RC 3A674 FA
GREAT WALL      PI0160
zamienniki:
53560
brak
SPIDAN
15-0230
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0121 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.