Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Daihatsu SIRION (M3_) 1.3 (M301) (2008.03-???) 91km » 55.0137 lauber
wybrany samochód: 
Daihatsu Sirion (m3_) 1.3 (m301) (2008.03-???) 91km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0137 LAUBER

351.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0137

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producentaSAGINAW
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]133
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]32
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica punktów mocowania [mm]8
Rozstaw srub mocujących80
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowegoM16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Cisnienie [bar]80
Przestrzegaj danych technicznych
EAN5901321119448
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0137 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN XSARA, ZX, PEUGEOT 205 II, 306, 405 II 1.4-1.9D 06.87-04.05
numery OEM:
CITROËN      4007 Q4
CITROËN      4007 V8
PEUGEOT      4007 A3
PEUGEOT      4007 Q4
PEUGEOT      4007 V8
PEUGEOT      4007A3
PEUGEOT      4007Q4
PEUGEOT      9610519980
GREAT WALL      PI0103
GREAT WALL      PI0105
GREAT WALL      PI0469
zamienniki:
53503
brak
SPIDAN
15-0013
brak
ELSTOCK
15-0115
brak
ELSTOCK
15-0492
brak
ELSTOCK
15-0558
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0137 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.