Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault MEGANE I Grandtour (KA0/1_) 1.8 16V (KA0S, KA12, KA1A, KA1M, KA1R) (2001.01-2003.08) 115km » 55.0356 lauber
wybrany samochód: 
Renault Megane I Grandtour (ka0/1_) 1.8 16v (ka0s, Ka12, Ka1a, Ka1m, Ka1r) (2001.01-2003.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0356 LAUBER

333.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0356

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]142
Gwarancja2 lata gwarancji
Liczba rowków6
Ograniczenia producentaSAGINAW
Ilość żeber6
EAN5901321120710
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0356 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, ZX, PEUGEOT 306, 405 II, PARTNER 1.8/1.8D/2.0 07.92-12.02
numery OEM:
CITROËN      4007 V9
CITROËN      96 105 199 80
CITROËN      96 143 781 80
CITROËN      96144288
GREAT WALL      PI0246
zamienniki:
53651
brak
SPIDAN
53802
brak
SPIDAN
53832
brak
SPIDAN
15-0013
brak
ELSTOCK
15-0223
brak
ELSTOCK
15-0559
brak
ELSTOCK
15-1696
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0356 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.