Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.1032 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1032 LAUBER

356.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

55.1032

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ pompyPompa łopatkowa
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]120
Koła pasoweBez koła pasowego
Ograniczenia producentaLUK
EAN5901321888634
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1032 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (C209), E (W210) 2.1D/2.2D/2.7D 07.99-06.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 93 01
MERCEDES-BENZ      002 466 93 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 93 80
MERCEDES-BENZ      002 466 94 01
MERCEDES-BENZ      002 466 94 01 80
MERCEDES-BENZ      004 466 13 01
MERCEDES-BENZ      004 466 13 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 93 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 93 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 93 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 94 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 94 01 80
MERCEDES-BENZ      A 004 466 13 01
MERCEDES-BENZ      A 004 466 13 01 80
GREAT WALL      PI0871
GREAT WALL      PI0873

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1032 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.