Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A8 D5 (4N2, 4N8, 4NC, 4NL) 50 TDI Mild Hybrid quattro (2017.06-???) 286km » 55.1225 lauber
wybrany samochód: 
Audi A8 D5 (4n2, 4n8, 4nc, 4nl) 50 Tdi Mild Hybrid Quattro (2017.06-???) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1225 LAUBER

359.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1225

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica koła pasowego [mm]126
Ilość żeber 26
Wysokość [mm]107
Cisnienie [bar]95
Ograniczenia producentaKAYABA
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber6
EAN5901321031702
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1225 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD FIESTA V, FUSION, MAZDA 2 1.2-1.6 11.01-12.12
numery OEM:
FORD USA      2S6C 3A696 DB
FORD USA      2S6C 3A696 DC
FORD USA      2S6C 3A696 ES
FORD USA      2S6C 3A696 GE
GREAT WALL      PI1122

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1225 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1225 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.